Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων Ευ Ζην, καθώς και του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων «Αγωγής Υγείας», οι μαθητές του τμήματος Δ2 του σχολείου μας, μαθαίνουν να «κυκλοφορούν με ασφάλεια». Από τις πρώτες εβδομάδες οι μαθητές έχουν διδαχθεί τις βασικότερες πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και έχουν αναλύσει τα βασικότερα προβλήματα της οδικής ασφάλειας.
Αναλυτικότερα, μέσα από την παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο, οι μαθητές γνώρισαν τις σημαντικότερες οδικές πινακίδες και έγινε και εκτεταμένη συζήτηση για τη χρησιμότητα της καθεμιάς. Στη συνέχεια, εργαζόμενοι σε ομάδες κατασκεύασαν τα δικά τους οδικά σήματα, τα οποία θα αποτελέσουν μέρος των δραστηριοτήτων διαφόρων ρομποτικών κατασκευών.
Έχοντας τις κατασκευές έτοιμες, τα παιδιά τις τοποθέτησαν σε μια πίστα, η οποία αναπαριστά μια εικονική πόλη και είναι ειδικά διαμορφωμένη για την εφαρμογή του Ρομπότ BeeBot. Οι μαθητές τοποθέτησαν τις πινακίδες στην «πόλη» τους, λαμβάνοντας υπόψη τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
Συνεχίζοντας, τα παιδιά διδάχτηκαν (πριν χρησιμοποιηθεί το ρομπότ Beebot) τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με εντολές Κίνησης και Κατεύθυνσης. Η εκμάθηση αυτών έγινε μέσα από εφαρμογή που είναι διαθέσιμη στο Photodentro.
Έχοντας πλέον αποκτήσει τις βασικές προγραμματιστικές γνώσεις μέσα από την εφαρμογή, τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες κλήθηκαν να επιλύσουν σύνθετες «αποστολές» μέσω του ρομπότ BeeBot, το οποίο έπρεπε να προγραμματιστεί για να «κυκλοφορήσει» με ασφάλεια και με γνώμονα τα οδικά σήματα που τοποθετήθηκαν στην πόλη.
Πηγή
Photodentro: http://photodentro.edu.gr/photodentro/eprobotkeys_v1.0_pidx0059573/?fbclid=IwAR1exbv0z96UHa12_cbKIJeZuzLA-MvUO1qq2xNppO5crvI58OeeIoGMRL8